Vill inte vara seg!


Lauren Conrad
Jag längtar tills The hills börjar igen. Det är tur att det är sommar och att man hela tiden gör grejer och inte sitter inne. Men perfekt till hösten så kommer tjejerna tillbaka i rutan.


Snygg ledig klädsel, längtar tills jag kan köpa mig ett par riktigt snygga jeans.




Idag är jag så otroligt seg! Det är rätt jobbigt för jag orkar inte vara seg....what ..jaja men så är det iallafall.
Jag dricker en kopp kaffe sen ska jag ta en kopp med Berocca så att jag blir pigg. För nu ska jag rensa här hemma. Ska göra det fint för att om 3 dagar kommer min bästisfestis till mig.


Saknar dig....see you sooon!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jaaa snart kommer jag!!! längtar så mycket!

2008-06-11 @ 00:10:25
URL: http://puttelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0