Het och härlig

Helgen var en het och härlig helg. Stranden hela dagen på lördagen och slottsskogen hela dagen på söndagen. Och i veckan har det varit mer värme. Tur att jag är ledig imorgon och på torsdag. Mamma och Pappa har kommit til stan för att hälsa på och stannar ända till på måndag, det är trevligt!

Imorgon tänkte jag gå upp skapligt och ta bilen till Plantagen och köpa krukor till min tomatplanta och min lavender blomma, måste ta hand om dom, jag kan verkligen inte ta hand om blommor och växter.
Sedan blir det en hel del sol och massa utflykter.

Nu borde jag egentligen ta ett ryck och städa här hemma. Det är såååå stökigt.
Jaja vi får se hur kvällen slutar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0