Ny Jeansjacka:)


Denna vackra blomma såg jag och anna utanför hennes port.

Igår var det strosa på stan som gällde, försökte hitta något fint. Så mitt i allt sprang jag på en jeansjacka, precis som jag har förställt mig att min jeansjacka ska se ut i sommar. JEJ!

Jeansjackan från Zara:)

Sedan hittade jag två klänningar men ska lämna tillbaka dom idag. Tänkte ta min fina vippiga kjol istället som jag hade i helgen och så ska jag satsa på skorna och smycken istället.

Efter shoppingturen var slut satte jag, anna och cissi oss på ett mysigt fik och bara tjötade.
Sedan åkte jag och anna hem och satte oss framför Sex and the City racet som var igår mellan 20.00 och 00.00.
   

Snart ska jag in till stan och kolla efter lite grejer, lämna tillbaka klänningarna och träffa Anna T för att köpa lite drickbart till på lördag.


See you!

Kommentarer
Postat av: anna

snyggare har man ju varit på bild förut=) ahhaah..Tack för en mysig kväll gumman min!Ska bli så roligt ikväll=) Ha en skön dag älskar dig

2008-06-20 @ 12:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0