Dagens bild och lite till


Skön klädsel. Enkla shorts och enkelt linne. Snyggt helt enkelt:)


Nu är jag då nere i skåne, eller jag kom igår. Mysigt att hälsa på Ida lite. Får passa på nu när man äntligen har semester.
Idag har jag varit och hälsa på henne på jobbet. Salongen var jättefin och jag la mig i den sköna stolen och lät Ida göra underverk på mig;)
Hon är så duktig!

Snart kommer Ida hem efter en lång arbetsdag och då är det dax för middag. Sedan drar vi iväg till solariet och blir lite bruna.
Imorgon ska Ida, Martin och jag åka upptåt i landet. Där ska jag hälsa på mamma, pappa, brorsan och Jennie.
Blir nog hemmåt till Göteborg på söndag för att spendera resten av semestern där hemma.

Nu ska vi laga mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0