Storm!

Idag har det varit storm ute..och då menar jag verkligen stooorm. Som tur var satt jag inne hela långa dagen. Har jobbat och slitit...slitit kanske man inte kan säga...Och ut gick jag för att invänta skjuts av älskling..höll på att bokstavligen blåsa bort.
Sitter nu och kollar ut genom sovrumsfönstret. Det stormblåser och spöregnar blandat med snö.
Jag som tänkte gå en morgonpromenad innan jobbet imorgon, det känner man ju verkligen inte för när vädret är såhär.

När jag satt på jobbet fick jag ett sms med att mina kläder från H&M kunde hämtas...JEJ:)...Så nu har jag provat och njutit. Det är mest vår och sommar kläder som jag beställt. Så dom får ligga i garderoben några månader men jag har något att längta till då. Åhh jag längtar så till våren!
Synd bara att den Trenchcoat som jag beställde var för stor, beställde i storlek 34...konstigt. Jaja.

Nu är det sängen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0