Kväll

Nu är det kväll och jag sitter här i soffan med datorn i knät och The Holiday i bakrunden. Det är en urmysig film. Skulle vilja testa det där med att byta hus och plats med någon, det är nog en upplevels. Då skulle jag helt klart vilja byta med någon som bor i ett exotiskt och varmt land.


På tal om filmer så såg jag ju Breakfast at Tiffanys igår. Jag älskar den filmen! Det är en sådan film jag kan se om och om igen. Jag gillar skarpt gamla filmer och den här filmen är från 60-talet och egentligen svartvit, men jag såg den i färg såklart, det blir mer känsla då. Det är väldigt mycket från den tiden som är modernt nu, lite kul och se. Audrey Hepburn är en underbar skådespelerska, hon spelar verkligen ut hennes roll som Holly Golightly. Se den filmen hörni! :)


Imorgon och i helgen är det jobb som väntar. På Lördagen kommer Anna hem till mig för att ha lite schlagerkväll. Äta gott och mysa. 

Nu ska jag göra iordning mig för natten och gå in i sovrummet där Älskling sitter och kollar på avsnitt efter avsnitt av "Two and a half men" En komediserie som vi båda älskar att se. 

Godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0