Hittade en liten lista....

hos Anna.


Är du nöjd med ditt namn eller önskar du dig ett annat?
Jag är nöjd. Jag har ett namn som ingen annan har:)

Saknar du något i ditt liv?

Alltid finns det något man saknar men just  nu saknar jag att äga en bostad.

Sommar eller vinter?

Sommar!!!!!  Så dåligt väder som sverige börjar få, skulle jag helst av allt vilja flytta utomlands.

Vad var det första du la märke till hos din partner, som du föll för?

Att han var så otroligt snygg och hans vackra ögon.

Vilken är den bästa julklapp du fått?
Min fina förlovningsring

Påverkas du av media, och alla sk ideal?
Ja det gör jag nog.

Vart i världen skulle du helst vilja leva?
Italien Grazie!

Finns det något du ångrar att du gjort?                                                                  
Nej jag lägger allt bakom mig. Gjort är gjort.

Hur många barn vill du ha?                                                                                     
Minst två

Har du återkommande drömmar?                                                                           
Inte nu för tiden men när jag var mindre drömde jag om och om igen att jag blev jagad inuti en telefonsladd....knäppt.

Om du fick äta en maträtt resten av detta år, vad skulle du välja då?
Spagetti och köttfärssås....mums

Märkes kläder eller inte?
Spelar ingen roll

Vart ska du/ni fira jul?
Här i Götet hos min systers familj med mor, far, bror med fru och min sambo. För en gångs skull är vi samlade på Julafton.

Har du ett Nyårs löfte?
Ja...i år blir det spara pengar till utlandsresa.

Vad har du för planer för dagen?   
Ska sitta i soffan och mysa, ikväll är det Desperate Housewives!                                                                                  

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh va roligt att läsa dina svar! :)

Kram kram

2008-12-04 @ 10:37:25
URL: http://anderssonlindstrom.blogg.se/
Postat av: Anna

Du har fått en award hos mig!

Kram kram

2008-12-04 @ 21:54:41
URL: http://anderssonlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0