Kaffe är min drog!

I morse när jag kom till jobbet så skulle jag fixa lite gott kaffe.
Kaffet var slut!!

Attans ...men jag tog Te istället och gick till kontoret. Jag blev så otroligt trött och blev så irriterad på varje kund som ringde in, jag höll bokstavligen på att somna.
Jag var tvungen att sticka till de Cafe vi har utanför jobbet för att inhandla en stor kaffe. Åh det var det bästa jag gjorde idag. Inte visste jag att det var så pass.Utan kaffe på morgonen fungerar inte jag!

Om 5 minuter slutar jag äntligen! Idag har det varit en fruktansvärd dag på jobbet. Skönt att den är över.
Hem till Älskling ska jag fara och sedan iväg och köpa någon god mat...har ätit en halv fralla på hela dagen.
Jag är så hungrig.

Ikväll tänkte jag kika på "For the Record" Dokumentär med Britney Spears. Kan vara rätt intressant.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0