Söndagsfix

Nu har denna helg gått och imorn är det tillbaka till jobbet. Hoppas att jag får en bra start på veckan, det gör mycket.


I dag var jag med Anna och Alexander på Ikea. Det är alltid lika kul att gå runt på Ikea, man får inspiration och hittar alltid lite smått och gott:)

Hemmet känns nu lite mysigare.

                
En helfigur spegel med svart/brun trä ram, letat länge efter precis en sådan. Ska hänga upp den på väggen, får se om den ska hänga i hallen eller vardagsrummet. Köpte även en ny fårskinnfäll, mysigt,
Två glas "lyktor" som jag ställde på byrån.


      
Skohyllan var behövlig och den passade bra i hallen. Vid ett tidigare besök på Ikea köpte jag de röda kuddarna och de röda ljus "lyktorna".
   
  
Det som är mysigt med att hösten som snart är här är att framåt de mörka kvällarna kan man tända massa ljus, fint och mysigt.


Nu ska Älskling och jag kolla på film och sedan blir det sussa, så att jag är pigg tills imorn.

Kommentarer
Postat av: Ida

Superfin spegel! och kuddarna i soffan blev superbra! kul att fixa lite. Ni har så fint där hemma! Ha en toppenmåndag! Kraaam

2008-08-25 @ 09:02:49
URL: http://puttelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0