Tillbaks från Fjällen

Fjällen var göör härligt att vara i. Men det tog på krafterna att vara där med jobbet, fullt ös!
Första dagen åkte jag scooter. Jag vågade dock inte köra själv...fegis. Det verkade vara så tungt att köra. Jag åkte med en kollega istället.  Men det var så härligt! Vi åkte fort och underbara vyer var det uppe på fjället.

        

Andra dagen åkte jag skidor. Det var två år sedan sist så jag var rätt nervös. Men jag tror om man har åkt skidor sedan man var liten så sitter det i kroppen. Det var så kul!

Det var party, after ski, jacuzzi utomhus! men en hel del möten också man var ju där med jobbet trots allt.
  


Nu är det dax för vår! Jag fick iallafall smak av riktigt vinter i år.
image134

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0