Migrän!

Igår hade jag och Älskling en heldag med min systerson Charlie. Vi var på Universeum, det var första gången vi var där. Det fanns mycket att se. Till exempel: hajar, fiskar och sedan fick man gå igenom regnskogen som var jättefuktig och med lite duggregn. Gå absolut dit om ni har barn.
Man får verkligen en smak på hur det är att vara småbarns föräldrar. Urmysigt! Men också tufft att få ihop dagen med mat, blöjbyten och annat.

Igår kväll fick jag migrän och jag har fortfarande huvudvärk. Det är så irriterande! Ingenting verkar hjälpa.
Ska försöka äta lite och sedan lägga mig o kolla på film. Tänkte se "Carolina moon".

Kommentarer
Postat av: Maria

drygt.

2008-04-06 @ 14:48:18
URL: http://morrison.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0