Insikt

Kom hem för en stund sedan från Anna. Anna hade ett recept till en Ananaskaka som vi gjorde iordning. Jag, Anna, Alexander och Matthew fikade och hade det trevligt. Kakan var såå himla god..Mums!

Så nu är jag hemma och ska strax lägga mig. Imorn jobbar jag bara till 17.30, sen är det helg!!!!
På lördag ska jag och Älskling passa lille Charlie hela dagen. Ska bli så mysigt.

Denna goda Ananaskakan får bli min sista godbit på länge för nu går det inte längre. Ställde mig på vågen när jag kom hem och ....nej jag kommer inte säga vad den stod på. Oh my god säger jag bara.
Nu gäller det ...Nu eller aldrig! Jag ska börja min räddning med en Detox = Rensa ut kroppen. För det handlar inte bara om hur mycket man väger utan hur man mår.
Kroppen ska må bra, den ska man leva med hela livet.

GODNATT





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0