Heldag med tjejerna

Har kommit hem från en liten kvällspromenad, det är så härligt ljummet ute. Mötte upp Älskling när han hade tränat klart.
Igår var jag ledig ..åh va skönt det låter. Träffade upp Anna L i stan på morgonen, gjorde några ärenden och sen gick vi till Condeco och tog en lunch. Vi satt på deras uteservering i solen och njöt av vädret och maten. Sedan kom Anna T, vi satt och pratade och hade oss men gick sen vidare lite på stan. Vi mötte upp Cissi och bestämde oss sen för att köpa en glass och satte oss i värmen på lejontrappan. Härligt!!! Första mjukglassen för i år:)
Det blev en heldag med tjejerna på stan.

Åkte hem och tog mig ut på en liten promenix. Vid klockan sju åkte jag till Anna T. Hon hade lagat en sån god middag. Fylld kyckling och råris, mums! Anna och Anna och jag satt och mumsade och pratade. Tack tjejer för en underbar dag och kväll.

Nu sitter jag här i soffan och är lite halv trött. Ska kojsa snart. Ska jobba imorn, hoppas dagen går fort.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0