Ulrika

Tror det var ett år sen jag hittade en av mina favoritväskor. Det var på en loppisrunda som jag och Ida var på i Skåne. På väskan stod det inristat Ulrika och jag tänkte att det säkert var kvinnan som haft väskan som hette Ulrika. Tänkte bara att det var underligt att rista in sitt namn på en väska haha!
 
När jag var hos min svägerska hade hon en jättefin plånbok där det var samma sak. En inristning av namnet Ulrika. Frågade henne om det och jag fick då veta av henne att Ulrika är ett svenskt märke. 
Jag bryr mig inte om märkesgrejer så värst mycket men det var riktigt roligt att jag hittade min favoritväska för bara 40 kronor och så är det av en svensk designer. 
 
 
Min väska är svart och jag skulle gärna bära nån utav dessa färgklickarna på min arm nu i sommar.
Ulrika har otroligt fina väskor! Numera en favorit hos mig.
 
 
En i varje färg skulle inte sitta fel.
 
 
Blir nog att gå på fler loppisrundor och kika efter fler fynd :-)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0