On my mind

I min hjärna finns det så mycket tankar just nu. Jag har haft lätt att ta stress, har haft lätt att inte stressa upp mig i onödan för en sak och jag har haft lätt att tänka att det löser sig eller att inte lägga energi på onödiga saker. Nu är det inte lika lätt längre. Men jag försöker, försöker finna ro i mina tankar. 
............................................
 
Jag är så tacksam för den här tiden just nu. Jag njuter att varje minut. Helt underbart att få spendera så mycket tid med min älskling och även med min familj (en del av den iallafall) fick en dos kärlek av min systeryster med familj för inte så länge sen iallafall. Idag har jag varit och fikat med mamma, pappa, bror med sin familj på stan sedan åkte vi hem till min bror och fortsatte umgås, härligt! 
...............................
 
Imorn är en ny dag och den dagen ska jag och älskling börja med en skype-dejt med våra vänner som just nu bor allt för långt borta. Sen tänkte jag gå ner på stan för att kika lite i butikerna, måste kolla efter en klänning till bröllopet vi ska till och två veckor. Skulle vilja ha en långklänning så får se om jag hittar nån. 
Den här klänningen skulle inte vara fel.
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Förstår vad du menar med att det ibland kan vara okontrollerbart med alla dessa tankar om framtiden! Man får helt enkelt lita på magkänslan och njuta av nuet. Men jag vet att det inte alltid är så lätt...:/ ta som sagt vara på den här tiden som du får nu! Innan du vet ordet av så är du ute på nya äventyr;) stooor kram

2012-09-18 @ 17:17:49
URL: http://Puttelinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0