Stockholm i mitt hjärta

Idag var det en lugn på jobbet. På lunchen gick jag och en kollega ut i solen. Satte oss att sola i parken. Åhh säger jag bara! Så skönt, solen värmde och vi satt där och pratade till det var dags att gå tillbaka och jobba igen.
Efter jobbet gick jag mot Kungsträdgården för att möta upp Jennie. Solen sken på ett tag och vi strosade längst vattnet bort mot slussen. Vi är bägge riktiga stadsmänniskor så vi trivs som fisken i vattnet när vi är i stan bland människor och rörelse.
In gick vi på en skoaffär, min favoritaffär "belle shoes" och jag fick med mig supersnygga skor!
Vi fortsatte att strosa och till slut åkte vi hem för att laga till tacos. Ni sitter vi här en fredagskväll och är mätta och belåtna och fortsätter kvällen med eventuellt en film.
Älskar Älskar Älskar att det blivit vår!!!!

Kommentarer
Postat av: Sepideh

Fin blogg du har! Ha en bra helgkram

2012-03-24 @ 13:25:17
URL: http://chicmamascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0