.......

...att det aldrig går över... fortfarande sjuk! Snörvlar och allmänt hängig...missat jobbet på en vecka! Varför kan det inte bara gå över. Pratade med min svärmor imorse. Jag skulle egentligen åka till nypan för att träffa dom men det blir att vara hemma och krya på mig istället. Nu fick jag även höra att min mamma och pappa även skulle vara i nypan...Åhhh! Vad irriterande, jag vill diit! Får väl se hur denna dagen blir och hur jag mår imorgon.
Jag har iallafall försökt att få lite frisk luft igen. Solen strålar ju så underbart.
Men efter den promenaden blev jag lite yr i skallen...så det blev hem igen och vila.
Våren är här! Nästan iallafall.
Jag och min kära kombo Jennie, vi bor tillfälligt tillsammans och väntar på bättre tider, haha:)
...................
Just nu lagar vi lite mat. Det blir Kyckling i ugn, couscous och sallad på det, det blir grejer det.
Igår hade vi filmkväll. Vi kollade på "Footloose" Det är en gammal film från 1984 som dom gjort om till nutidens "Footloose"
En häftig film med mycket dans och musik. En film i min och Jennies smak.
Den var riktigt bra!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas att du kryar på dej snart ! Du får göra något rikigt dunder te med ingefära och honung och mjölk =) Kramar

2012-03-02 @ 21:16:51
Postat av: Fliizan

Det ska jag testa, Tack:) Kram på dig!

2012-03-02 @ 23:38:57
URL: http://fliizans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0