Bästa vän <3

I torsdags förra veckan tog jag tåget till min bästa käraste Ida <3
Det var så underbart att få spendera dagar tillsammans med min fina som snart blir mamma.
Dom ska bli föräldrar och kommer att bli underbara sådana:)
Vackra gravida vän
Skåne i December? Ser ut som vår, men vackert är det!
...........................
Lilla larven, så älskad du är redan av oss alla. Att se dig knöla runt och sparka med dina små fossingar var en otrolig känsla. Längtar så tills dina föräldrar får hålla dig i sina armar.
Vi hade så trevligt och mysigt. Man fick verkligen julkänsla. Pepparkakor blev bakade, julpyntet var framme i huset, det var bara snön som saknades.
När det var dags att sova kröp katterna upp i sängen och jag fick även sällskap av vovven Pussel ibland:) Älskar djuren så det var bara mysigt.
Ida och jag passade även på att piffa till oss med fina naglar.
Blev riktigt nöjd.
Åkte hem på måndag morgon. Fick 4 härliga dagar tillsammans med de blivande föräldrarna och väntar nu med spänning:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0