Slänger in en lista jag hittade:)

-Vad gjorde du för 10 år sen?
Jag hade flyttat till Stockholm för att gå danslinje på gymnasiet.
Hade flyttat hemifrån och allting var nytt och spännande.
...........
-Vad gjorde du för 5 år sen?
Jag och Älskling hade precis flyttat till Göteborg. Min systerson fyllde 4 månader<3
...........
-Vad gjorde du för 1 år sen?
Bodde i Göteborg. Jag och Älskling började plannera flytten tillbaka till Stockholm.
Min vän Anna gick i samma tankar och vips så flyttade vi till huvudstaden nästan samma datum:)
.......
-Hur många gånger har du flyttat?
14 gånger....hjälp det är ju 2 gånger per år om man slår ut det under hela mitt liv. Haha! jag och matematik är inte bästa vänner om man säger så.  Fler flyttar lär det ju bli. Vi kommer nog förbli flyttfåglar, men det gör mig inget:)
........
-5 saker du vill göra om du blev miljonär?
Betala av lån man har, ge pengar till familjen, resa utomlands, köpa hus, köpa kläder;)
.......
-5 dåliga vanor?
-Jag är ofta sen, tidsoptimist (hemsk dålig vana)
-tvättar händerna för mycket för ofta
-Har ibland svårt att slutföra saker jag vill göra
hmm..kommer inte på nåt ..men det finns säkerligen flera...
........
-5 saker i ditt kylskåp?
-Oliver
-Kraft cheddar cheese(den enda osten vi äter hemma, fått den av min svärmor som vet att jag älskar den)
-Risgrynsgröt
-mögelost
-Julmust
.......
-5 saker du har på dig just nu?
-mörkblåa plysch mjukisbyxor
-mina fina lösnaglar
-förlovningsring
-plåster på foten
-svart tjöja, ärvd av bästis;)
-
-Lägg upp det första fotot ur den 5:te fotomappen:
Det var lite häftigt att det blev den här bilden. Detta är ute i våra vänners sommarstuga. Det var jättevarmt den dagen och vi satt vid deras pool och grillade. Åhh vad jag vill ha sommar nu! Deras lilla son låg i M´s mage och väntade på att få titta ut. Vi ska nämligen till dom imorgon och även just till deras sommarstuga för att mysa framför brasan och så blir det övernattning.
..................
Idag har jag haft Anna och Amalia på besök. Jag bakade en paj till lunch (med kräftstjärtar och dill) och sen bjöd jag på lite namnsdagsfika. Både tjejerna hade ju namnsdag:)
Härligt att se dom båda <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Rolig lista! Men tror inte att det blev rätt där med dina flyttar, hihi, om du flyttat 14 ggr och man slår ut det på ditt liv, blir det ju en gång vart annat år.. Annars hade du varit 7 år nu:) du är för söt!



Låter ju jättemysigt att mysa med vännerna ute i deras stuga!!



Ha en bra helg vännen!! Kramis<3



2011-12-10 @ 00:36:21
URL: http://puttelinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha! Jag skrev lite fel eller så slog det slint i huvudet. Jag är 7 år i sinnet;) ...det vill säga barnslig och dålig på matematik;)Tyckte ju att det lät mycket:)

2011-12-10 @ 12:58:44
URL: http://fliizans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0