15 December

Jag kan bara inte sluta tänka på hur snabbt den här hösten har gått förbi.
Det har varit massor som har hänt denna höst så det finns mycket fint att titta tillbaka på <3
Men snart är ett nytt år här och året kommer bli fylld med minnen och fantastiska upplevelser.
...................................
Denna jul kommer vi spendera i Nypan. Jag och älskling kommer vara hos min bror med familj på Julafton. Alla kommer vara där förutom min syster med familj :( Så blir det ibland, man har ju två familjer när man har ett förhållande. Ena julen där och ena julen här, så blir det ju ofta. Älsklingens familj bor i Nypan så det passar ju jättebra. Vi hinner träffa våra bägge familjer:)
Känner på mig att det kommer bli en underbar jul!
.................
Nu är det förberedelser inför Julen. Det ska bakas, handlas och städas.
Om en stund ska jag iväg på nåt spännande...pirrigt!
Efter det ska jag köpa mig en ny kalender och senare ska jag och älskling träffa några vänner på en fika.
Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0