Helg underbara helg

I fredags kände jag att jag ville åka hem efter jobbet och sitta i min ensamhet och bara gråta.
Jag känner en sån stor saknad efter min älskling som är iväg. Det är otroligt tomt här hemma när vardagen kommer smygande.
Men som tur var åkte jag inte hem. Jag tog mig hem till Anna direkt efter jobbet. Sara kom också dit, härlig tjej! Vi åt gott och kollade på film. Stannade där över natten.
På lördag morgon åt vi smaskig frukost och chillade lite.
Framåt eftermiddagen åkte jag vidare till min syster. Spenderade dagen hos dom och även natten.
Lekte med min systerson, åt god mat och myste.
I morse åkte jag hem till mig igen. Kom hem klockan 11.00. Skönt att ha hela förmiddagen och bara ta det lugnt.
Ska precis ta en kopp kaffe och njuta en stund.
Vid klockan 5 ska jag möta upp Anna för att ta en bio. Myyys! :)
Ha en härlig söndag!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack vännen för att du kom!!Det har varit en toppen helg med dej! Var jättemysigt att ha dej här hos mig..;) Dröjer ju inte allt för länge tills vi ses igen..min gullegris..;)

Kramar

2010-05-10 @ 21:29:19
Postat av: Anna

Hoppas att han kommer hem igen snart. Det är ju så jobbigt att känna saknad och känna sig ensam. Tänker på dig och skickar styrkekramar



Kram kram

2010-05-10 @ 22:30:54
URL: http://anderssonlindstrom.se
Postat av: Anonym

Ja vi ses snart igen min gulleplutt;)Onsdag here we come..hihi.

Tack Anna för omtanken:) Kramar till dig me!

2010-05-10 @ 22:35:57
URL: http://fliizans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0