Helgen

Helgen har varit härlig, än är den inte slut.
I fredags kom jag hem från jobbet och såg fram emot att få vara ledig. Jag var rastlös men orkade ändå inte göra något alls. Till slut framåt 22.30 började jag städa här hemma. Skönt att få det gjort inför helgen.
Jag gick upp tidigt på lördag morgonen för att möta upp Anna och Cissi på stan. Jag hittade att par riktigt underbara skor på Bianco. Jag kunde äntligen använda mitt presentkort om jag fick i julklapp.
Här är raringarna.

Tack Anna och Ida för den sena julklappen:) Dom är inte bara snygga utan sköna att gå i också, i och med att det är platå.
Jag har även länge letat efter en "across body" väska. Det var kärlek vid första ögonkastet. Billig var den också!

   
Vi strosade runt lite och sedan satte vi oss på ett mysigt fik och åt lunch, sedan gick vi skilda vägar.  Anna gick till frissan för att slinga sig (blev jättefint!), cissi skulle träffa en vän och jag gick till sportlife för att köra ett MRL (mage, rumpa, lår) pass. Mycket styrka och kondition på samma gång, så idag har jag träningsvärk så det skriker om det.

Vid klockan 19.00 träffade jag upp Anna och vi åkte hem till Cissi för att ha en mysig tjejkväll.
                                 
              
Det bjöds på kex och ost. Cissi korkar upp vinet.
                                       


Vi satt och pratade, lyssnade på musik, skrattade och hade så kul hela kvällen. Det som var så skönt var att Cissi inte har någon Tv, det blir så lätt att man knäpper på Tv:n men nu umgicks vi verkligen. Jag skrattade så mycket så att tårarna började rinna:) Ja, mycket skratt blev det. Detta ska vi göra om tjejer!

          
Kvällen fortsatte i finrummet. Vi hade det mysigt med tända ljus överallt. Cissi hade så stora och fina vinglas, nästan så att man kunde gömma sig i dom..haha:)


Just nu sitter jag i soffan och myser framför en film. Snart ska vi börja med maten.
Hoppas ni har haft en härlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0