Sköna söndag

Just nu sitter jag i soffan och måste strax ta mig upp ur den. Det är inte lätt....Jag har sån träningsvärk efter gårdagens pass på sportlife. Igår var jag på mitt favroritpass MRL(mage, rumpa, lår med en hel del konition.) Rekomenderas för dom som gillar kordination och att bli genom svettiga:)

Vid tre tiden ska jag ta mig in till stan för att gå på bio med Anna. Vi ska se "Dumpa honom"
En matiné såhär en söndag, mysigt.



Nu är jag så sugen på kaffe! Vi har inget kaffe hemma så jag får nog gå till affären och köpa. Måste ta en kopp kaffe eller två på morgonen/förmiddagen. Annars fungerar inte jag.
Sen ska jag ta och röja här hemma. Kommer nog bli visning av lägenheten i veckan som kommer. Så då kan det inte se ut som ett bombnedslag. Det är ca två veckor kvar tills vi flyttar in i vår alldeles egna lägenhet!!!!!
Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0