En vecka förbi

Idag har det gått en vecka sedan jag blev gräsänka.
Det har gått bra att bo själv, som tur är så sov Anna över söndag till måndag och tisdag till onsdag. Tack min vän!

Det är just på kvällarna som det är så otroligt tråkigt att vara hemma själv. Igår efter jobbet bestämde jag mig för att åka till min syster. Först blev det ett stopp på macken. Jag och bilar alltså. Min kära sambo tar annars hand om bilen ...jag kör den bara...hehe. Men nu när han inte befinner sig här så får jag även ta hand om allt det "tekniska". Men denna gång var det bara att fylla på vatten. Så det gick strålande:)

Väl hemma hos min syster bjöds det på våfflor. Min systers man var där och hans syster. Det var trevligt men jag var så trött så vid 23.00 bestämde jag mig för att bege mig hemåt.
Idag är det jobb som väntar mellan 12-20.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0