Finns inget bättre...

..än solsken och den första koppen kaffe på morgonen. Synd bara att man ska till jobbet.

Jobbar till 20.00 och sen bär det av uppåt i landet eller ja tvärs över iallafall. Hoppas att det soliga härliga vädret håller i sig. Ska åka till hemstrakterna, blir skönt att komma bort lite över helgen.

På lördag ska vi på bröllop och sen hoppas jag hinna med att träffa mamma, pappa och ytterligare en mamma och pappa med lilla sötnöten. Alltså min bror familj:)

I onsdags var jag på stan för att panikköpa en klänning till bröllopet. Träffade upp Anna som var så snäll och hjälpte mig ,sprang och hämtade olika klänningar och storlekar, Tack min vän:)
Hittade ingen jag riktigt fastnade för. Men så 10 minuter innan Nordstan stängde hittade jag den perfekta!!
Ojojo ....så nu kan jag lugna ner mig.
Vi tog en paus i allt letande, köpte Sushi och satte oss vid vattnet.


Nu ska jag göra mig iordning och ta en promenad till jobbet.

Ta hand om er och ha en härlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0