Bröllop:)


Jag och Älskling på Bröllopssfest.

Förra helgen åkte vi till hemtrakterna för att gå på Bröllop. Lördagsmorgonen var lugn men blev sen till panik....jag kollade i vår packning och letade efter min sminkväska......får paaanik...den finns inte med.
Det skulle vara helt okej om vi inte skulle på bröllop men ska man på fest så är smink ett av det viktigaste!
Jaha..tänkte jag...det var det. Men jag tog mig i kragen och ringde min svägerska, fick låna lite av henne och lånade lite av söta Hanna..Tack!

Gjorde iordning mig hemma hos Älsklingens familj med alla bröder. Ojoj dom var nästan värre än mig med att fixa iordning sig..Haha;)

Bröllopsfesten var så otroligt vacker. Mååånga gäster, mycket dans och vackert brudpar.
Efterfesten började strax efter 00.00 och dom hade hyrt in sig på en krog vid hamnen.
Ett riktigt lyckat bröllop! Fick en längtan till mitt eget;)

På söndagen åkte jag iväg för att träffa mamma, pappa och bror med familj. Åkte till ett mysig ställe för att sola och fika,

  

Sen på kvällen var jag och Älsklingen hos min bror med familj och grillade. Såå gott och trevligt!
 
Efterätt blev mashmallows..Mmmm.


Söta skilla poserar:)

Vi åkte hem på måndageftermiddag och då åkte vi in i ett riktigt regnväder! Såg nästan ingenting, nästan alla stannade till vid vägkanten. Men vi körde på ..dock i snigelfart.
   
Hasoon undrade vad som pågick...lilla söta pappis.

Nu ska jag egentligen ta tag i städningen här hemma...rolig fredagskväll...hm. Men jag har ingen ork.
Får se vad det blir av kvällen.

Kommentarer
Postat av: Ida

Fina fina! Jag var oxå på Ängstugan och fikade när vi var hemma! Jag badade oxå, superskönt i vattnet. Mysigt ställe! Hoppas du mår bra och att du får en bra helg. Kramar i massor

2009-08-14 @ 20:32:55
URL: http://puttelinas.blogg.se/
Postat av: Anna

Åhh va fina ni var!



Kram kram

2009-08-16 @ 19:32:22
URL: http://anderssonlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0