Ännu en ledig dag:)

Igår hade jag en skön ledig dag. Tog det lugnt på förmiddagen och sedan gick jag för att hämta min systerson från dagis, som idag har åkt utomlands med sina föräldrar för första gången. Så det blev lite farväl på ett tag:(

Mötte upp Anna och drog iväg till Sportlife för att Träna MRL(mage, rumpa, lår) Styrka och en hel del kondition och koreografi...hela 75 min. Ojojoj säger jag bara. Var helt slut efter halva tiden men sen när man gått över en gräns så får man mer energi..så det var faktiskt ett härligt pass.
Anna sov över, så igår kikade vi på "Desperate Housewives" och sedan kojsade. Tack vännen!


Väl imorse så satte vi oss och kollade på slutet av Valvakan. Vem vann........Obama!!!!! Tråkigt men sant så påverkas världen av detta val så jag är så otroligt glad över att Barack Obama vann!
Gå in här för att höra något vackert: Obamas song och Yes we can



Även idag är jag ledig:)
Jag ska rensa och packa...flyttar om två veckor. Tänkte vara ute i god tid, skönt att slippa stressa.
Nu ska jag gå igenom min garderob med kläder sen ska jag ta min förmiddags kaffe:) och titta på "The Hills"

Ha en härlig dag!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0