Varför vara ute när man kan sitta inne...

Det är inte likt mig att vara inomhus när det är så vackert väder ute. Det har varit så mycket på sista tiden så idag har det varit lite av en innedag. Efter att ha varit utomlands åkte jag hem till mina svärföräldrar och sedan träffade jag mina fina vänner och efter det var det dags att flytta och flyttstäda med mamma och pappa så efter allt det var jag helt slut. Jag älskar när det är full rulle. Men jag behövde verkligen den här dagen att bara vara.
 
Igår var jag i Stockholm för att Heja på min syster som sprang Tjejmilen. Hon och hennes tjejkompisar sprang tillsammans och dem var så duktiga i värmen.
 
Jag gjorde ärenden och tog sen en promenad från Södermalm till Djurgården och ställde mig för att få en skymt av systeryster. Valde helt fel klädsel bara..svettades som gris, men som tur var hade jag linne på mig.
 
 
Jag blev så taggad när jag såg alla härliga tjejer springa så nästa år är det jag som springer! Jag vet att jag får med mig en av min vänner iallafall... eller vad säger du Ida :-)
 
Köpte mig ett par träningsbyxor idag. Ville egentligen köpa lite kortare men snart är det höst och vinter så det var smartare att köpa långa byxor. Dom sitter otroligt bra.
 
 
Kyskåpet är fylld med lite nyttighter.
 
Något jag kan tipsa om är kvarg, hallon och pumpafrön till mellanmål, frukost eller kvällsmål. Det är verkligen gott!
 
 
 
och fruktskålen är proppad.
 
 
Om några dagar är dags igen att bege mig av och den här gången blir det att packa träningskläderna.
Ingen mer resa utan träningskläder, Punkt.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Räkna med mig vännen!!! Nästa år springer vi!

2013-09-09 @ 20:58:02
URL: http://Puttelinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0