Burrr

Uppe med tuppen imorse för att göra ärenden. Jag och älsklingen begav oss och burr så kallt! Sen började regnet. Det som är svårt att leva i resväska är att man inte riktigt får med sig allt det man skulle behöva i klädväg. Iallafall i den här årstiden. Det kan vara kallt och även lite varmare. Så där gick jag i min uppkavlade kavaj och halvkorta byxor, ja när jag packade väskan sist så var det fortfarande någurlunda sommar.
 
Gjorde våra ärenden utan att stoppa i oss frukost så framåt eftermiddagen smög sig huvudvärken på. Som tur var hade vi kommit tillbaka och då var det bara för mig att få i mig en kopp kaffe, för det hade jag missat på morgonkvisten med, och sen sova en tupplur. Som jag aldrig gör vanligtvis förutom när huvudvärken knackar på.
 
Det är så skönt när huvudvärken släpper. Jag blir väldigt deppig och känner mig som en annan människa när jag har huvudvärk, kan knappt prata eller le känns det som, usch! Men nu är huvudvärken borta och jag njuter av en kopp Nässel te. Alltså te gjort på brännässla. Så otroligt bra för kroppen, den innehåller rikligt med järn, vitaminer och mineraler. Är lindrande mot huvudvärk bland mycket mycket annat.
 
Nu ska jag titta på hudprodukter för mig. Min rengöring och sådant är snart slut och har bestämt mig för att testa ett nytt märke, spännande.

Kommentarer
Postat av: Ida

Skönt att huvudvärken släppte!! Vad spännande med ett nytt hudvårdsmärke😄 vilket är det? Saknar dig!!!

2013-09-19 @ 20:08:40
URL: http://Puttelinas.blogg.se
Postat av: Fliizan

Ida: Ja det ska bli spännande att testa något nytt :-)

2013-09-21 @ 13:04:39
URL: http://fliizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0