Tisdag

Dagen började med en powerwalk samtidigt som min hjärna gick på högvarv, mycket ideér och tankar.
Kreativa tankar. Härligt när tanke och ide´banken får jobba lite.
 
Dagen forsatte med att bocka av "att göra listan". Jag satte mig sen med en bok i knät och läste om kost. Jag har lånat massvis med intressanta böcker från biblioteket och betar av dom en efter en.
 
Igår gjorde jag en supergod smoothie. Den är gjord på Rismjölk, avokado, bladspenat, banan och citronsaft.
Den är så god!
 
 
Idag till middag fortsatte jag med grönt.
 
 
Köttfärs med morötter och grönkål. Bulgur med persilja. 
 
 
Ikväll slog jag på stort. Rågmacka med kalkon, ägg och avokado.
 
 
Jag har hållt uppe med ägg ett bra tag nu. Jag har känt att det är något jag äter som inte är bra för min hud.
Trodde att det kunde vara ägg men nu är jag inte så säker.
Jag har nu hållt uppe med mjölk. Jag läser mycket om komjölk just nu och en sak som tas upp är att komjölk inte är så bra för huden. Jag kan gå in djupare på det en annan gång.
Nu ska jag iallafall äta ägg igen men fortfarande hålla uppe med mjölk. Får se hur min hud reagerar.
 
 
Ikväll på promenaden längst vattnet med Jennie. Hösten är vacker och idag var det 18 grader så idag gillade jag hösten ska jag säga.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är underbar o inspirerande! Bra för dig o din kropp att du äter som du gör. Grymt duktig är du! Vill gärna ha recept på avocadosmoothie. Puss o kram

2013-10-08 @ 21:33:43
Postat av: Isa

Jenny: Tack! Det är otroligt kul också:-) Absolut ska du få recept!

2013-10-09 @ 19:37:57
URL: http://fliizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0