Le Boudoir

Att få ha ett eget hem betyder otroligt mycket men mina egna drömmar och vilja betyder mer just nu.
Men det stoppar mig inte att ibland drömma mig bort bland inredningar och vackra rum.
Bilden nedan är från Sköna hem och är så vacker. Jag är förälskad i mattan under sängen. Fullkomligt älskar orientaliska mattor.
 
 
 
Igår blev det riktigt snoffsigt och professionellt.
Blev en sväng till storstan för ett möte och lite ärenden.
 
 
En slappar lördag har det varit idag. Men när jag smält min kopp kaffe beger jag mig ut på en springtur.
Det börjar bli riktigt kallt ute så jag måste hitta bra och varma springkläder.
 
Jag vill att dagarna till onsdag ska gå fort nu...på onsdag kommer älsklingen hem..wiiiee!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0