Hjärta och själ

Jag har märkt att jag just nu tänker mycket på mig.
Det är inte menat själviskt. Jag menar att jag tänker mycket på vad jag vill, vad jag har för intressen och vad jag har för drömmar. Jag märker även hur viktigt detta tänket är för mig just nu. Jag kan ibland maskera mina känslor och det gör jag mest för min egen skull. Så att jag känner att jag kan överleva.
Jag behöver något som tar upp min tid. Något jag kan lägga hela mitt hjärta och själ i.
Jag anser att jag har hittat fruktanvärt bra saker som tar upp min tid.
 
Men sen slår det mig. Det kommer som vågor men egentligen är det där hela tiden och gnager.
 
Jag behöver detta just nu. Något som tar upp min tid med hela mitt hjärta och själ. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Är glad att du tänker på dig vännen! Alla behöver vi något som driver oss vidare. Kämpa på gumman! Jag tror att du är på rätt spår här😃👍

Svar: Tack min vän!!
Isa

2013-10-12 @ 21:31:01
URL: http://Puttelinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0