Busy be

Har haft full rulle idag. Härligt med såna dagar ibland. Tvättat hela dagen och detta har varvats med andra sysslor. Hoppade på cykeln i förmiddags för en klipptid hos min duktiga frisör. Nu är det ordning på mitt hår efter att min snälla mamma kapade hårsvallet i januari. Så härligt med kortare hår, glad att jag vågade kapa håret. Sen bar det av till stan för att göra lite ärenden och efter det blev det hem igen för att slänga in nya maskiner med tvätt. Satte igång maten till mig och älskling vilket blev kyckling i ugn och potatissallad. Såsen var slut så jag hoppade på cykeln igen för att köpa såsen som är sååå otroligt god! Mango raja, smaka den!

Hem och slängde i ny maskin med tvätt och sen satte jag mig med älsklingen min och njöt av en riktig sommar måltid.

Nu ska jag hoppa på mitt färdmedel igen...cykeln, för att bege mig till bror min.

Härligt med sådana här dagar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0