Vår egna vrå

Då var vi på plats i vårt egna vrå.
Dagen igår gick i ett. På morgonkvisten blev det frukost med mamma som fyllde år och vi packade sedan in oss i bilen.
 
 
Väl framme lastade vi av packningen i lägenheten och satte styrningen mot stan. Fick en trevlig lunch och fikastund med mamma och pappa.
 
 
Tog en härlig promenad i solen, hittade ett ställe med lä vid vattnet där vi satte oss och njöt av solens strålar.
 
 
Sa hejdå till mina föräldrar och åkte hem till mina svärföräldrar där min älskling var och även hans tre bröder.
Fick mysa lite med lillplutten på 2 månader, den nyblivna medlemmen till familjen.
Gick hem till oss en sväng men gick senare på kvällen tillbaka till älsklingens familj och spenderade kvällen.
Härligt att ha så när nu.
..............
 
Idag har jag tagit hand om min kära och jag har vaknat i omgångar inatt för att hjälpa honom. Det är hemskt att se honom ha så ont. Nu ska vi göra oss iordning för denna lördag. 
Solen skiner även idag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0