Måndag

Veckan kunde inte börjat bättre. Pratade med en vän på telefon på morgonkvisten och stekte mig sedan en omelett. Denna omelett intog jag med en kopp kaffe. Drog på mig kläder och begav mig ut i solen för att göra några ärenden på stan. Hittade en fin bricka på Indiska och slog till på en utav dem mindre men det blir nog att gå tillbaka nån gång och ta hem den större brickan också.



Solen sken och värmde. Ville nästan inte gå hem.


Men hem gick jag och blev mött av älsklingen min som hade saknat mig dem få timmarna jag var ute....eller så var han bara hungrig.. stackaren som enbart har en användbar arm..lite svårt att laga mat då. Det kan i och för sig vara svårt annars också, hihi ;-)

Efter maten blev det spontant hem till våra vänner och vem kommer hoppandens som en gummiboll när jag öppnar dörren om inte denna lilla sötnosen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0