Det går fort när man har roligt

Efter många många dagar hos Jennie är det imorgon dags att bege sig igen. Under dessa dagar har det hänt grejer. Både tråkiga och roliga. För oss båda. Vi har haft varandra under dessa dagar och haft det så mysigt. Vi har fnissat som bara den, som om vi var 14 igen, haha. Du är fin min vän, jag är glad att jag har dig!

Idag var vi iväg med Sara på Ikea och strosade runt och drömde oss bort.



Imorgon åker jag ifrån Jennie och beger mig till mamma och pappa för att packa ihop mina saker. Det är äntligen dags för mig och min älskling att bo ihop igen. Det ska bli helt underbart! Så på fredag går flyttlasset. Ser fram emot en spännande Mars månad, och månader efter det.








Kommentarer
Postat av: Alexandra

Spännande med nya äventyr :) Vart hamnar ni nu?

Kram

2013-03-04 @ 07:47:13
Postat av: Fliizan

Alexandra: Nu hamnar vi i Nypan ett tag. Så skönt att få bo tillsammans igen :-)

2013-03-04 @ 16:44:22
URL: http://fliizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0