Veckan innan Midsommar

Veckan började hemma hos våra älskade vänner. Vi njöt tillsammans i solen i deras trädgård.
Dem har skaffat sig en studsmatta. Deras barn hoppade i flera timmar. Jag blev typ helt slut efter 5 min. Men oj så kul det var! Som barn på nytt.
 
 
På tisdag morgonen skjutsade jag älsklingen till flygplatsen och sa hejdå för ett tag, Snyft :-(
Sen var jag tvungen att åka hem och byta om till shorts och linne, Hej sommarvärme! innan jag begav mig ut till Ida på landet.
 
 
Jag i solen som den soldyrkare jag är.
Idas snälla mamma bjöd på pannkaka, mums! Sen hoppade jag och Ida i bilen för att fira Jennie på sin födelsedag.
 
 
Vi mös tillsammans hela kvällen. Fick en vacker liten trudilutt på pianot av dem duktiga sångerskorna :-)
 
 
På vägen hem körde jag såå sakta, mörkt och massa djur ute. Hare, räv och en grävling gick över vägen. Sen såg jag nåt konstigt, i mörkret lyste 6 stycken prickar, som även rörde sig. När jag kom lite närmre så var det tre stooora älgar. Fina var dem men usch vad obehagligt det var. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0