Tips och annat smått & gott

 
 
Igår var jag över hos min svägerska och mina syskonbarn. Har varit underbart att ha haft så nära till varandra nu under en tid. Mina syskonbarn på båda mina syskons sidor betyder så mycket för mig! 
 
 
Vi gick en liten promenad. Min svägerska tog vagnen med lillkillen och min brorsdotter tog såklart min vagn och bebis :-) Framåt kvällen sattes grillen på. Grillat är godast!
 
Idag har jag tagit det lugnt. Packat lite, åkt en sväng till svärföräldrarna.
Nu inväntas min mamma snart.
 
 
Ger er ett litet tips för era nyrakade sommarben. Den är jättehärlig, man blir len och mjuk och kan också användas som svalkande när solen har bränt en.
Har även en Aloe Vera från Maria Åkerberg (Dermanord) Den är även den jättebra för huden.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0