Ljuvliga dagar

Jag njuter av det härliga dagarna och vädret så länge jag kan. Njuter till fullo.
Igår var jag och älskling hos våra vänner och grillade.



Barfota i gräset...då är det sommar!

Grillningen var som vanligt grabbarnas jobb :-)



Mycket kött, kyckling och halumi blev det som ställdes på bordet med massor med annat gott.



Till efterrätt blev det panacotta och jordgubbar. Jag tror jag aldrig ätit panacotta förut och det var ju sååå gott!! Kvällen blev väldigt sen, som vanligt när vi träffas :-)

Idag gjorde vi ärenden på förmiddagen. Tog sen badkläderna och filt och la oss i solen vid poolen. Tillslut så hoppade vi i poolen. Tur var väl det för det var svalkande och underbart! Första doppet för i år...om det räknas med dopp i en pool.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0