1 Juni

Idag startar en ny månad och det är en riktig sommar månad med många härliga händelser.
Slutet på maj kom med härligt väder så vi får hoppas att det fortsätter så.
 
Igår var en sån dag när dagar är som bäst. Ut på morgonen, la mig i solen och var nära på att ta mig ett dopp i poolen då jag såg massa folk hoppa i vattnet glad i hågen.
 
Magen kurrade och jag begav mig hem för en måltid. Satte mig ute på balkongen och fortsatte njuta.
 
 
Efter att jag smält maten så tog jag mig ut igen för en långpromenad. Det var liv och rörelse. Familjer som grillar i deras trädgårdar, ungdomar som picknickar längst vattnet och en efter en hurtig människa som även som jag vill njuta av vädret i form av en promenad. Jag blir så lycklig att det spritter i kroppen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0