Soliga dagar

Solen har verkligen lyst med sin närvaro i helgen.
 
Jag och mamma vaknade i lördags av min bror som ringde och frågade om vi skulle hänga på ut till Stendörren.
Såklart att vi ville :-)
 
Jag slängde på mig en sommar favorit ur garderoben. En rosa jumpsuit som jag köpte för ungefär 7 år sen.
 
 
Vit som ett spöke. Detta kortet togs när vi kom till stendörren. När vi åkte hem var jag röd som en kräfta.
Vi var hela 5 timmar där ute, så underbart. Vi åkte sen hem och bytte om för att sen ta en promenad till min brors familj för att grilla.
 
Söndagen blev en stros dag. Jag och mamma strosade på stan och sen vidare ner till hamnen för en glass och mera stros.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0