Ljuvliga sommar

Igår var det säkert 30 grader ute och vi åkte till Hönö igen. Låg på stranden hela dagen och badade flera gånger. Vi låg och flöt i saltvattnet och njöt av att solens varma strålar. 
 
Körde på bandana igår, så kul att variera sig.
 
 
På kvällen satte vi oss i hamnen på Hönö och åt mat. Förundrades över hur vansinnigt varmt det var, som man nästan alltid gör varje sommar. Men denna sommar har ju varit och är helt otrolig med sin härliga värme.
 
 
Idag blev det en lugn förmiddag. Ut på morgonen med syster såklart, denna morgon blev det en powerwalk.
Åt en supergod blomkålssoppa innan jag, mamma och syster åkte in till stan för att strosa i vackra Haga.
 
 
 Hittade så fina och mysiga butiker. Trots att jag bodde här i Gbg i nästan 5 år så hittar man alltid något nytt.
Hittade en butik som hade så otroligt fina kläder och accessoarer. Där såg jag byxorna jag letat efter som är så snygga. Får se om vi kan gå tillbaka till butiken när lönen kommer.
Gick även in i antika butiker. Så kul och spännande med äldre prylar. 
 
 
 
 Köpte glass och satte oss och fnittrade i solen som bara vi kan göra. Skönt att man kan vara fnittriga hur gammal man än är. Vi valde kulglass med smaken saffran/honung, den var såå god!
 
 
Gick och strosade och strosade tills vi var helt slut i våra ben. Gick för att äta på Creperiet men när vi kom fram var det stängt så vi åkte hem och grillade hamburgare i stället.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0