De fyra dagarna

Onsdagen spenderades i slottsskogen med minigolf.
Mamma, pappa, jag och min systerson hade det så skoj. Det var ett bra tag sen jag spelade minigolf.
 
 
Torsdagen var det jag och barnen som umgicks. Vi cyklade till olika lekparker och på kvällen blev det filmmys.
 
 
Min systersons kompis sov över och dem övernattade i vardagsrummet.
Dem är så fnittriga tillsammans. Jag minns hur det var när jag själv var liten när jag hör dem skratta och busa <3
 
 
Vi hade det supermysigt i soffan framför storbild skärmen.
 
På fredagen sken solen och det blev en strandhäng dag. 
 
Jag badade med barnen och kände mig som ett barn igen i vattnet. Vi plaskade och hade oss.
 
 
Vi var på ett ställe som heter Sillvik. Ett jättehärligt ställe. Badstrand och klippor med utsikt över havet.
 
 
 
Lördagen blev lugn. Efter att ha vilat från träning i några dagar så drog jag på mig joggingskorna igen och begav mig ut. Körde intervaller till Ramberget och upp till toppen.
 
 
Härlig utsikt över Göteborg stad.

 
Jag har fått en sådan inspiration till att springa. Det är det härligaste träningssättet på sommaren. Det som inspirerar mig är boken som jag läser av Martina Haag "Heja, heja", min syster och vänner som har börjat springa och att man snabbt känner hur man får upp sin kondition och resultat på kroppen. Jag känner mig friskare och hälsosammare med spring i benen :-)
 
 
Gårdagens. Ja jag är svag för svart och guld :-)
 
 
Gårdagens i matväg. Torsk och sallad, såå gott!
 
Nu ska vi se vad denna Söndag har att bjuda på.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0