Mitt huvud orkar inte mer...

Idag har det varit en jobbig dag då tankarna i mitt huvud aldrig har tagit slut. Jag har suttit framför datorn och skrivit och gjort ärenden, tagit pauser och blivit rastlös mellan gångerna. Nu är det slut i min hjärna och huvudvärken ligger och lurar. Jag kunde inte sova inatt för jag har för många tankar i mitt lilla huvud, tankarna går bara runt och runt och försöker hitta någon väg ut men dem bara snurrar där inne.
Jag hoppas verkligen att jag kommer kunna sova bättre inatt och att morgondagen blir lite bättre.
Men det är väl när man tänker som man kommer på bra lösningar och bra ideér. Ja jag hoppas iallafall att mina tankar kommer till den slutpunkten. Nu har iallafall tankarna kommit till handling och jag känner att jag är på god väg. Men snälla sluta snurra där inne för ett tag så att jag kan få lite ro i min hjärna.
 
Jag får lägga upp morgondagen bra så att jag slipper få dem här rastlösa svackorna. Har jag berättat att jag inombords är en stadsmänniska som gillar fart och fläkt. När jag kommer till landet är det skönt för ett tag men sen räcker det. Så kände jag idag, nu räcker det! 
 
Låt mig nu få en god natts sömn.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Det kanske kan vara så att fröken måste bege sig in till storstaden för att få rätt på tankarna? Det blir bra för dig, det vet jag! Puss💋

2013-01-24 @ 19:15:22
Postat av: Fliizan

Ja det är nog det rätta ;-) Tog iallafall mig in till stora staden här ute. Det hjälper med lite stadspuls och människor runt om sig:-) Kraam

2013-01-25 @ 10:45:24
URL: http://fliizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0