Livet ur resväskan

Att bo i en resväska är som jag sa i det tidigare inlägget väldigt speciellt. Man har ett mål framför sig och i och med det målet, så klarar man av situationen att bo i denna resväska. Resväskan är lite tung men i denna resväska och såklart bredvid mig hållandes i min hand har jag det jag behöver. Jag har lärt mig att leva utan vissa materiella ting en tid och vissa materiella ting går bättre att leva utan och andra inte. Det finns ju vissa "måste ha" i livet.
 
Mina materiella måsten:
 
- Smink, ett absolut måste, vacker utan spackel, njaa ;-)
-Hårfön
-Plattång
-Hygienartiklar, ren och fräsch, ja tack.
-Bärbar dator
-Mobil
-Kalender. Fast jag är en spontan person så känner jag mig förvirrad om jag inte har en kalender.
-Skor och kläder såklart, har nog inte bestämt mig för att bli nudist än.
 

Med detta i min resväska kan jag erövra världen, kan jag inbilla mig iallafall.
När jag väl ska påbörja mitt materiella liv igen så blir det från skratch och det är nånting jag tänkt mycket på dem senaste dagarna. Ja det är mycket tankar som gått fram och tillbaka inne i min hjärna. 
Det är så att man blir tokig!
 
 
"Allt ordnar sig till slut och har det inte ordnat sig så är det inte slut än"
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Du vännen. Det kommer bli kanoners! Och fram tills dess så vill jag att du ska veta att du är min förebild!!!! Så stark vilja och framtidstro är det få som har! Snart är det er tur!

2013-02-01 @ 20:59:04
Postat av: Anonym

Ida: Ja, det tror jag oxå, det blir nog bra tillslut :-) Tack va du är go!

2013-02-02 @ 16:04:08
URL: http://fliizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0