I promise myself

När ett nytt år börjar, brukar jag fundera och tänka på det året som varit.
Det har varit ett oerhört tufft år men även ett väldigt lyckligt år. 
Började mitt år i Stockholm med älsklingen i vår fina lägenhet och efter två månader skulle vårt liv inte bli som vi tänkt det.. eller så blev det så vi tänkt. Ja det finns nog två sätt att se det på.
Jag är så otroligt glad för det som skett detta år ändå fast det har varit ett av våra svåraste år någonsin.
Har fått spendera dag och natt med min fina jennie som kombos några månader, kunnat spendera oerhört mycket tid med min familj och vänner. När detta nya året knackade på dörren och steg in så funderade jag och tänkte jag inte bara på året som varit utan på alla mina år som varit. Ända sedan barnsben. Jag har gjort mycket, upplevt mycket, bott på många många olika platser i sverige fått uppleva en del utlandsresor, fått under en tredjedel av mitt liv spendera mina dagar med min själsfrende <3
 ..........................
Det är under detta år jag fyller 30 år.....men än är det tid kvar, ja ett helt halvår. Jag har inte åldersnoja, när jag tänker på att vara 30 så kan jag bara glädjas. Jag tror det är något speciellt att fylla 30. Men jag ska säga det att jag har en lista på det jag vill uppnå innan jag slår om till 30. Det är väl den ända nojan jag har just nu...hur ska jag hinna med denna lista på ett halvår. Nu får jag nog sätta fart på mig själv.
 .....................
Visst har jag min lilla lista gällande framtiden med just nu när jag tänker på framtiden kan jag bara tänka ungefär en vecka i taget. Det är så det ligger till. En vecka i taget och denna vecka kan jag knappt bärga mig att fira min underbara 30-åring! Anna min vän vi har varit vänner i ungefär 25 år. Det är vänskap det och jag släpper dig aldrig<3
På lördag bär det av till Sthlm för att fira denna nyblivna 30-åringen.
Vi är ett gäng tjejer som ska göra stan osäker;-)
 
Det är med glädje och spänning jag tar emot det nya året och med ett nytt år kommer en ny.......frisyr.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0