Det blir alltid värre framåt natten..

Efter flera dagar av dålig sömn och stressat huvud så bröt huvudvärken ut och när det väl har brutit ut så känns det som att huvudvärken aldrig kommer gå över. Hemsk känsla. Igår kväll blev det lite bättre och helt otroligt så kunde jag sova ganska bra inatt. Så skönt! Så nu är det bara att blicka framåt. Nu har jag min vecka som kommer ge mig glädje. En helg på landet och sedan några dagar i älskade nypan.
Igår gav jag mig ut i det kalla för frisk luft.
 
 
Solen sken och kylan verkligen bet i ansiktet.
 
 
Middagen var helt underbar igår. Vi gjorde wok på alla möjliga grönsaker och rotfrukter tex: palsternacka, rotselleri, stjälkselleri, ärtor, brokoli, soltorkade tomater. Till detta ungsbakade rödbetor och fetaost.
Prova detta, Mums säger jag!
 
Till mellanmål igår blev det Grapefrukt bitar med muscovado socker på.
 
Riktigt roligt med nyttig och bra mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0