3 Januari

Efter att ha haft härliga Nyårsdagar hemma hos våra fina vänner så tog vi oss till älsklingens familj. Åt middag tillsammans innan jag och älsklingen skulle bege oss hem till mina föräldrar.
Mycket fläng hit och dit på oss!
 
Nyårsoutfit.
Vi glömde ta bilder under kvällen. Så min outfit bild är tagen klockan kanske 5 på morgonen då lockarna i håret var borta. 
 
Älsklingen och Bella låg i soffan och slappade innan gästerna kom.
 
 
Maten var helt otrolig. Oxfilén var sååå god!
 
 
Ut och kolla fyrverkerier. Det nya året har börjat bra, förutom att jag idag har varit väldigt seg. Så blir det när man kommer till föräldrahemmet. Då slappnar man av och har det skönt. Mamma och jag har beslutat att starta året med en Detox. Jag har som Nyårslöfte att äta nyttigare och träna mera. Ett klassiskt Nyårslöfte jag vet men det är ju faktiskt en bra tid att ta till sig ett löfte. Nytt år och en ny start.
Så imorgon är sista dagen innan Detox. Eftersom min Pappa fyller år imorgon.Då ska det ju fikas tårta och äta gott ;-)
Kvällen är kommen och jag har min älskade vid min sida. Han sitter dock och spelar dataspel men det viktigaste är att han finns här vid min sida. Det har varit mycket fläng på oss senaste månaderna och vi hoppas att det lugnar ner sig snart. Vi är utan varandra i dagar ibland veckor. Men vi vet alltid vart vi har varandra, han är min stöttepelare, min tygghet här i livet. På lördag åker han härifrån och vi kommer återigen inte att ses på cirka en vecka så vi ska göra det bästa av morgondagen tillsammans <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0