Riktigt kap

 Jag har haft mysiga dagar med min fina Jennie. Kom till henne i lördags.
Idag gick vi lite på stan...var så länge sen jag strosade i affärer.
Dessa fina "mormors" kängor hittade jag idag.
 
 
Prislappen lyste starkt rött med siffrorna 99.
99 kronor och i äkta skinn, dem kostade innan 699! Då var det bara att köpa dem.
 Jag har länge letat efter "mormors" kängor.
 
Ikväll blir det sista kvällen med Jennie för imorn drar jag vidare. Vidare till nästa stopp och det blir skåne.
Jag är såå glad att jag åker till skåne och till min käraste Ida. Idag fyllde hennes son 2 månader och det kommer bli andra gången jag träffar deras Ludvig.Det kommer bli ett kärt återseende. Det är väldigt synd att bo så långt ifrån varandra och det blir ännu tuffare när man skaffar familj och barn. Men man får göra det bästa av det. 
 
Nu blir det mys och säkerligen en liten film eller två....om jag känner mig och jennie bäst, haha!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0