Godmorgon tisdag

Tänk att man sitter här på morgonkvisten innan ens den nyblivna småbarnsmamman och hennes lille son har stigit upp. Jag kände mig pigg redan klockan 8 så då var det bäst att stiga upp. 
Men de två på övervåningen som sussar fortfarande, förtjänar sovmorgon, vila ut sig rejält efter helgen.
 
 
Under de dagar jag har varit här så är ett måste att kika förbi loppis för att fynda.
Och det var precis det vi gjorde. Först så hittade jag ett par skitsnygga boots som var som gjorda för Ida och sedan hittade Ida dessa skorna nedan som var som gjorda för mig. 
Det är ju bra att vi kan fynda åt varandra :-)
 
Vi stod där och blev så förvånade. Skorna var i nyskick och mina kostade 70 kronor. 
 
 
En stycken outfit i dålig skärpa är väl aldrig fel, försökte visa skorna men det gick ju sådär.
 
 
Snart bllir det favoritstunden på dagen. God frukost, en kopp kaffe eller två, mys i soffan och nyhetsmorgon.
 
Ha en trevlig tisdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0